AÇIKLAMA
- Arızalı Ürünlerimizi tarafınıza (KONLAS'a) nasıl ulaştırabiliriz ?
  - Ürünlerimizi Yurtiçi Kargo şubelerinden 12011143 nolu anlaşma numaramız ile ücretsiz olarak (KONLAS'a) gönderebilirsiniz.
- Arızalı Ürünlerimizin sonucunu ne zaman öğrenebiliriz ?
  - Evrakları tam olarak gönderilen ürünlerinizin sonuçlarını kargo teslim tarihinden itibaren 10 iş günü içinde öğrenebilirsiniz.
DİKKAT
Arızalı Lastik Formu MÜŞTERİ ve BAYİ tarafından onaylandıktan sonra tarafımıza (KONLAS'a) gönderilecek.

Gerekli Belgeler ;
 - Lastik İnceleme Formu
 - Araç Ruhsat Fotokopisi
 - Lastik Fatura Fotokopisi

• Arızalı ürününüzün işleme alınması için Gerekli Belgelerle Birlikte tarafımıza (KONLAS'a) gönderilmesi gereklidir.

BELGELERİ EKSİK OLAN ARIZALI ÜRÜNLER TESLİM ALINMAYACAK VE İNCELENMEYECEKTİR.
NOT : Formu doldurduktan sonra 2 (iki) adet çıktısını alınız. BAYİ ve MÜŞTERİ formu imzalamak zorundadır. 1 Nüshası müşteride kalacak diğer nüsha KONLAS'a gönderilecektir. İmzalanmayan formlar geçerli değildir.
Lastik Bilgileri


Dot :


Hava :

Km'si :


Kul.Yeri :

L.Poz. :

Açıklama :


Fatura Bilgileri

Tarih :

No :


Bayi Bilgileri

Bayi Ad :


Bayi İl :


Araç Bilgileri

Marka :

Model :


Ürtm Yılı :

Tipi :

Müşteri Bilgileri

Ad :


Adres :


İlçe :

İl :


Telefon :

E-Mail :





Ebat :