• SÖKME-TAKMA
Lastik sökme, takma, hava basıncı ve balans işlemlerinin uygun donanım ve eğitimli profesyoneller tarafından yapılması gerekir.
- Jantın sökülmesi ve takılması,
- Lastiğin sökülmesi ve takılması,
- Takma yüzeylerinin fırçalanması,
- Elektronik balans ayarı,
- Ön düzen kontrolü
- Supapın değiştirilmesi,
- Lastiğin doğru hava basıncıyla şişirilmesi.
• BALANS AYARI
Lastiklerin balans ayarı, tekerleğin ağırlığını dönme ekseni etrafına eşit olarak dağıtır ve böylece titreşimler ortadan kalkar.
Balans:
- Güvenliğinizi ve konforunuzu korur.
- Lastiklerinizin, süspansiyon ve direksiyon aksamlarının ve aracınızın rulmanlarının erken aşınması önlenir.
Lastiklerinizin balans ayarı;
- Düzensiz yıpranma veya kaldırıma çarpma gibi bir darbe nedeniyle balans ağırlığının düşmesi veya kayması sonucunda zamanla bozulabilir.
• NÄ°TROJEN
Nitrojen nedir?
Nitrojen hareketsiz bir gazdır, tozdan, yağdan ve nemden etkilenmez. Havadan daha sabit olduğu için basınç kaybını azaltır.
Bu nedenle, lastiklerin nitrojen ile şişirilmesi daha verimlidir: nitrojen ile şişirilen lastiğin inmesi hava ile yapılan şişirmeye oranla 4 kat daha az yavaştır!
Nitrojen ile lastik şişirmenin 4 avantajı
1. Güvenlik
2. Tasarruf
3. Daha uzun ömürlü lastikler!
4. Çevre
• ÖN DÃœZEN
“Ön düzen”, araç üreticilerinin verileri ve lastiklerin aşınma analizine göre, aracın 4 tekerleÄŸinin açılarının kontrol edilmesi ve ayarlanmasıdır.
Düzgün yapılmış ön düzenin çevresel ve ekonomik artıları:
- Daha iyi bir yuvarlanma direnci ve dolayısıyla daha az yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu.
- Daha uzun ömürlü lastikler.
- Mekanik aksamların korunması.
• LASTÄ°K OTELÄ°
Lastik Oteli kış veya yaz lastiklerinizin bir sonraki mevsime kadar saklanmasını ve korunmasını sağlayan bir hizmettir.
Lastiklerinizin en iyi koşullarda saklanmasını garanti eder:
- Işıksız.
- Kuru ve serin bir ortamda.