Kurumsal | Maksimum Lastik & Maksimum Servis

Anasayfa Haberler Lastik Bilgileri İletişim
  • ŞİRKET BÄ°LGÄ°SÄ°

    Medeniyetler ülkesi Türkiye’nin kalbinde bulunan Konya, tüm dünyanın dikkatini çeken bir ÅŸehirdir ve Türkiye’nin önemli sanayi ve ticaret merkezlerinden biri haline gelmiÅŸtir. Bu büyük sanayi ve ticaret merkezinde lastik sektörünün dünya devleri de KONLAS çatısı altında buluÅŸmaktadır.1979 yılında 20 m2’lik bir alanda faaliyete baÅŸlayan KONLAS, Bugün 60 personeli ile 1500 m2’lik merkez binası ve 15.000 m2’lik kapalı, 7.000 m2’ si açık alana sahip deposu ile hizmet vermektedir. GloballeÅŸen dünyada KONLAS 1997 yılından itibaren, dünyanın birçok ülkesinde üretilen kaliteli lastik markalarını Türkiye pazarına sunarak, sektöründe Türkiye’nin en güçlü ithalatçı firması olmuÅŸtur.

     

    MARKALAR

    733
    733
    733
    733
    733


    733



    GARANTÄ°

    GARANTÄ° ÅžARTLARI
     
    • • Satın aldığınız lastik; üretim, malzeme ve işçilik hatalarına karşı firmamız garantisi altındadır.
    • • Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren baÅŸlar, 2 yıl veya 1,6 mm. diÅŸ derinliÄŸi kadardır. (Hangisi önce dolarsa.)
    • • Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi 20 iÅŸ gününü geçemez. Bu süre, mala iliÅŸkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliÄŸi, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren baÅŸlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, fax, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuÅŸmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. Malın arızasının 10 iÅŸ günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip baÅŸka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
    • • Lastiklerin garanti süresi içerisinde üretim, malzeme ve işçilik hatalarından dolayı arızalanması durumunda ve tamirinin mümkün olduÄŸu hallerde işçilik masrafı veya herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
    • • Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına raÄŸmen lastiÄŸin;
    • -Tüketiciye teslim edildiÄŸi tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    • -Tamiri için gereken azami süresinin aşılması ,
    • -Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii, acentesi temsilciliÄŸi ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceÄŸi raporla arızanın tamirini mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz deÄŸiÅŸtirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda bedel indirimi talep edebilir.
    • • LastiÄŸin kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.DiÄŸer garanti kapsamı dışında kalan hususlar ayrıca bu garanti belgesinde belirtilmiÅŸtir.
    • • Lastik sahibi ile yetkili satıcı arasında oluÅŸabilecek anlaÅŸmazlık lastik sahibi tarafından en kısa zamanda ÅŸirketimize bildirilmelidir.
    • • Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü ne baÅŸvurulabilir.

    GARANTÄ° KAPSAMI DIÅžINDA KALAN HUSUSLAR

    • • Araç üreticisinin tavsiye ettiÄŸi lastik ve jant ebatları dışındaki farklı kullanımlar.
    • • TaÅŸ, çivi, cam ve benzeri yabancı cisimler nedeniyle hasar görmüş lastikler.
    • • Araç mekaniÄŸinden ve hatalı kullanmalardan kaynaklanan hasarlar.
    • • Kasis, çukur, kaldırım benzeri dış etkenler ve hatalı, kötü kullanım sonucu meydana gelen çarpma ve darbelerden kaynaklanan hasarlar.
    • • Dış lastik içine takılan iç lastik ve / veya konulan farklı marka ve ebatta olmasından kaynaklanan hasarlar.
    • • Aracın ruhsatında belirlenen istiap haddi üzerinde yükleme yapılması sonucunda meydana gelen hasarlar.
    • • Uygun olmayan hava basıncı ile kullanılmasından kaynaklanan hasarlar.
    • • Yüksek hızlarda yapılan ani ve ÅŸiddetli frenlemeler sonucunda lastiÄŸin taban kısmında meydana gelen aşınma hasarları.
    • • Lastik eÅŸleÅŸmelerinin farklı marka ve özellikteki lastikler ile yapılmasından oluÅŸabilecek hasarlar.
    • • LastiÄŸin janta takılması veya sökülmesi esnasında topukta veya baÅŸka bölümde meydana gelebilecek hasarlar.
    • • Tamir edilmiÅŸ veya kaplanmış lastikler.
    • • Lastiklerin sahipleri tarafından uzun süreli direkt güneÅŸ ışınları, ozona veya manyetik alana maruz kalacak ÅŸekilde konumlandırılmasından doÄŸabilecek hasarlar.
    • • LastiÄŸin üretim amacına uygun olmayan yol ÅŸartlarında kullanılmasından doÄŸabilecek hasarlar.
    • • Aracın uzun süre hareketsiz kalması sebebiyle lastikte oluÅŸan deformasyonlar.
    • • Güvenlik sınırı olan 1,6 mm. ve altındaki diÅŸ derinliÄŸine inmiÅŸ lastikler.

    GARANTİ PROSEDÜRÜ NASIL UYGULANIR

    1 - Müşteri, lastiği Garanti Belgesi ve Fatura ile birlikte KONLAS Yetkili Satıcısına teslim eder.

    2 - Yetkili Satıcı, Arızalı Lastik Talep Formu nu doldurarak bir suretini müşteriye verir.

    3 - Yetkili Satıcı, Arızalı Lastik Talep Formunu, Garanti Belgesini ve Faturayı eksiksiz olarak KONLAS a ulaştırır.

    4 - Lastik, KONLAS Teknik Danışmanı tarafından incelenir, sonuç Yetkili Satıcıya ve müşteriye yazılı olarak bildirilir.

    5 - Fabrikasyon özür tesbit edilen lastik için belirlenen tazmin tutarı yetkili satıcımızın cari hesabına yürürlükteki muhasebe kuralları çerçevesinde tüketici adına transfer edilir. Garanti kapsamı dışında kalan lastik ise tüketiciye iade edilmek üzere Yetkili satıcıya teslim edilir.Özür tesbit edilerek veya ticari yaklaşımla değiştirilen veya ödeme yapılan lastik teknik servisimiz tarafından hurdalanır.Dolayısıyla iade edilmez.

    Garanti süresi: 2 (iki) yıl veya 1,6 mm. diş derinliğine ininceye kadardır. (Hangisi önce dolarsa)
    Azami Tamir Süresi: 20 İş günü.

     

    Ä°NSAN KAYNAKLARI

     

    Türkiye genelindeki tüm personel arama ve alım işlemlerimizi kariyer.net ve web sitemiz üzerinden online başvurular ile takip etmekteyiz.




    Çözüm ortağımız kariyer.net'de açık olan pozisyonları görmek ve başvurmak için lütfen tıklayınız.

    Sitemizden genel başvurlarınızı yapmak için lütfen tıklayınız.

    LASTİK SEÇİCİ
    Lastik ebatı aşağıda görüldüğü gibi lastiğin yanak kısmında bulunmaktadır.

    BAYÄ° BULUCU
    Yukarıdan şehir ve ilçe seçerek size en yakın bayiyi bulabilirsiniz.



    
    ÃœRÃœNLER   HÄ°ZMETLER   BAYÄ°LER   KURUMSAL   Ä°LETİŞİM
      Ä°STANBUL
      0212 465 5 465
      KONYA
      0332 342 47 47
    Binek Lastikler
    4X4 / SUV Lastikler
    Hafif Ticari Lastikler
    Lastik Arama
    Lastik Satış & Servis Bayilik Başvurusu

    Åžirket Bilgisi
    Markalar
    Garanti
    İnsan Kaynakları Sosyal Medya
    Ä°letiÅŸim Bilgileri
    Ä°letiÅŸim Formu
    Åžikayet Formu
    Site Kullanım Hakları | Tüm Hakları Saklıdır. © 2013